پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119371
تجليل از خيرين مدرسه يار شهر پردنجان
تاریخ انتشار : 1393/08/05 10:42:34
نمایش : 3494
طي مراسمي با حضور مدير آموزش و پرورش، کارشناس انجمن اوليا و مربيان شهرستان فارسان و اولياي دانش آموزان از خيرين مدرسه يار دبيرستان پاسداران عفت پردنجان تجليل به عمل آمد .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان در اين آيين اظهار داشت: امروز در زندگي اجتماعي ،همفكري و همياري و مشاركت حرف اول را مي‌زند و اگر بخواهيم در اهداف بلند مدت و كوتاه مدت موفق باشيم مي‌بايست همفكري و مشاركت را سرلوحه كار خود قرار دهيم.

احمد اسکندري افزود: امروزه دولت به تنهايي در امر تعليم و تربيت گام بر مي دارد و اين خيرين و خانواده و انسان هاي بزرگ هستند كه پا در عرصه  تعليم و تربيت گذاشته و ميدان هاي تعليم و تربيت را خالي نمي گذارند.

وي ادامه داد: آموزش و پرورش خانه مردم است و مردم نيز آن را اداره مي کنند. اگر به دنبال توسعه همه جانبه هستيم فقط از طريق آموزش و پرورش امکانپذير است و بايد به اين نهاد ديدگاه سرمايه گذاري داشته باشيم و نه هزينه اي واگر خانواده ها به آموزش هزينه کنند موفق  خواهند بود. هزينه در اين مسير يعني اجراي يک کار زيربنائي که باعث مي شود زمينه هاي پيشرفت فراهم شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html